• don't you just love this movie and how relatable it is??! omg •
* gifs Billy Crystal meg ryan when harry met sally don't you just love this movie and how relatable it is??! omg
Lifehack: if you go into the theaters with the mindset that books and movies are different forms of entertainment you’ll be a lot happier in life
* *gif Now You See Me do you know how long this took i am so glad just to publish it jesus i love this movie so much jesus
  • how boybands reach fame:okay singing. at least 2 must have kind of cute faces. maybe some instruments.
  • how girlbands reach fame:perfect voices, choreography, wardrobe, makeup, personalities. and even if they get all that right they still won't be as famous as most boybands because they're too 'slutty' or 'bitchy' or one of them's a little curvier or not as intelligent or not as good of a dancer. but who needs feminism am I right. :)
** Dianna Agron You Me and Charlie love of my life jess u already giffed it but im just doing my thing ok how was i supposed to colour this we just don't know
watch in the flesh they said it’s an amazing show they said no queer baiting they said fascinating female characters they said cutest otp they said i caved in (pun intended) they were right
lost truth Black and White lonely quotes alone broken writing happiness crying wisdom upset sadness poetry trust story break up lost love relatable Broken heart breaking enough abandoned unrequited love not enough first love had enough i don't trust anyone i don't trust anymore
my stuff Jensen Ackles Jared Padalecki j2 xoxo sorry not sorry j2 stuff spnedit otp: can you tie my tie? samprincesschester i LOVE THIS MOMENT SO MUCH i just really love it how much they love each other and that they are always there for each other even if it's just jensen helping jared to choose what to wear and jensen tying jared's tie for him i'm just aaahhhhhhh i'm sorry but if you think that jared and jensen don't like each other you are wrong and very very bad person
mine howl's moving castle Ponyo spirited away Kiki's Delivery Service requested studio ghibli !ponyo !spirited !howl !kiki studioghibligif did i make it right though i don't think i did and do you see how much i love this scene with sophie she's so pretty omg
sunggyu infinite gpx:infinite can you not do this to me please I HOPE MY TRANSLATIONS ARE CORRECT? compared with someone else and it was close enough o DO YOU KNOW HOW MUCH I LOVE YOUR SQUISHYNESS CRIES did you shave off your happy trail too wtf istg if you did... WHY THE HAPPY TRAIL HAS TO EXIST TO BE SUNGGYU YOU CAN'T JUST SHAVE THAT OFFFFFF i was all like OMG OPPAR NO OMG SKIN OMG SUNGGYU WH AT when i saw a jpg of his tummy but then i watched the clip and i was laughing so hard cause he literally flashed for like a quarter of a second i forgot 'be' between possible lmao oh thank you to  the person that helped me confirm the translation ;;
fine relatable you don't care horruble how was your day?
Harry Styles 10k go away at first i cant stop laughing this interwiev omg it proves me how much i hate and love you
mine heh Jessica Rabbit who framed roger rabbit bob hoskins but i'm not i just really love this movie and this line has always made me laugh booby trap it gets funnier each time gurl you got a bear trap down your dress how did you even do that? eddie valiant i should be doing other things right now this is kinda shitty but i dun cur
brotp gif 4 dollhouse Tahmoh Penikett fran kranz topher brink paul ballard omg why is this show so hard to colour wtf also omfg i love them both so much paul my human judgemental statue topher my beautiful lonely genius i just looked at this again and it's so bad how do you colour this show but i'm going to post it anyway because TOPHER PAUL
* my gifs how to train your dragon ALL THE FEELINGS i don't think you understand how much i fucking love this movie
my stuff Jensen Ackles Jared Padalecki j2 queue it up baby i will never get over this (br)otp: can you tie my tie? j2 stuff jared stuff yeah i know i already giffed this but i just had to gif this again because just look at jared's face just the way he looks at jensen and i will never understand how people can see this and still think that jared and jensen don't love each other
ashley benson hanna marin mygifs 1000 ok 1000+ too BABY GIRL pllmygifs so this is me confused i don't know if i love this or hate this but i'm hoping for loving and i'm hoping you will love it but if you don't then just say it and i'll close photoshop and never open it again rgihgitgrihg
1k mine pacific rim i don't know how to put it into words that can fully describe how much i love this movie but it's definitely my all time favorite of this year
man oh man you're my best friend
this post is about harry and louis making stupid faces at each other!!!!!!!!! ok SO harry and louis are best friends and they make dumb faces at each other and yeah that’s it that’s the post  let’s go dumb scrunchy nose!!!! (ofc he’s looking at louis do you have to ask) ...