• the signs as i’ve experienced them leo cancer aries libra zodiac astrology pisces taurus gemini virgo scorpio sagittarius capricorn aquarius tbh water signs Zodiac Signs air signs star signs fire signs the signs earth signs geminis srsly have so many daddy issues tho emotional shawtys the signs as i've experienced them shockrah •

the signs as i’ve experienced them

aries: the definition of a fuckboy but they actually have a soul. literally don’t give two shits about the haters and are some of the most loyal friends i’ve ever encountered. have very sudden growth periods. super dedicated to anything they put their mind to. ALSO OH MY GOD SO GOOD WITH THE TONGUE 

taurus: very eccentric, don’t really know how to deal with emotions. get flustered easily but it’s kinda cute. dreamy demeanor. will ignore the hell out of u if u fuck them over. are lowkey terrified of everything but will probs never admit that as they have some weird element of ego tied into that. 

gemini: really chill people when u get to know them but will scare the shit out of u for like six years if u don’t approach them. do not fucking piss them off as they will butcher yo ass with their tongue and hang u up for the rest of the world to see. probably has daddy issues. writers. really physically attractive and everybody is intimidated as fuck by it. dumb as hell in terms of love and will flirt with you incessantly. REALLY FUCKIN GOOD WITH THEIR HANDS LIKE DAMN. 

cancer: big hearts. fuckin adorable little water signs that are likely drowning in a puddle of their own tears. do not know how to fucking flirt to save their lives. their laughs are kooky as hell and i love it. probably smoke weed. u either love ‘em or want to kill them or are in some poorly balanced inbetween.

leo: okay y’all needa settle down a bit. fragile fuckin egos if i’ve ever seen ‘em and react hardcore if u piss them off. pretty over the top with everything. but damn, are some of the most hopelessly romantic motherfuckers i’ve met. will treat you like a fucking god(dess) if u let them. not super good at social cues tbh. good friends to have if u need to be validated. need quality time. 

virgo: y’all are lowkey hoes and give no fucks about it and it’s fucking great omfg. despite that, they maintain an endearing innocence and can be childish af when things don’t go their way but will love u until the end of time. great taste in music. super fucking smart but don’t show it off too often. 

libra: jesus christ okay i love u guys. super understanding and will always try to see all sides of a situation. probably have been through a lot. aren’t afraid to call u on ur shit and are lowkey emotional shawtys that are still trying to find themselves. make really wonderful parents. get crazy excited over little shit and it’s fucking adorable. 

scorpio: don’t fuck with these hoes unless u know urself first. will expose the parts of urself that u didn’t want to see. super gnarly in fights and will love u until the end of time. pretty standoffish and need time alone when emotionally unstable. keep themselves in amazing shape. are the loneliest fucks i know; be kind to them always. are probably in great shape (physically.)

sagittarius: craziest mofos out there. abandon all emotions before going into a situation and can be super impulsive. funny as fuck and always seem to be on another level. push themselves to the limit and usually forget to give themselves a break. ambitious and can get shit done when they need to. 

capricorn: talk about a ride or die. y’all are loyal to the grave and are incredible friends. until u get fucked over. will probably make ur enemies’ life a living hell, sometimes over-the-top about it. can be v athletic. good writers/artists. really interested in spirituality and the ethereal realms. u guys know what to do in bed and flirt hard af. also so fucking funny oh my god. 

aquarius: amazing friends. probably hate u. easily excitable. space cadets 4 life. rly good with animals and love food but probably restrict their eating habits in one way or another. a paradox in that they are fucking driven as hell to get shit done but give zero fucks at the same time. lowkey kinky af. want to kiss everyone. 

pisces: emotional shawtys through and through. physically attractive as hell. not good at romantic relationships. won’t forget about u for a million years. keep their friends close but will push u the fuck away if they get scared. insecure and just want u to stick around. 


report
99164 notes / 5 years 1 month ago
Signs as mythical creatures
Aries: Dragon Taurus:Vampire Gemini:Pegacorn   Cancer:Unicorn Leo: Fairy Virgo:Wizard Libra:Shapeshifter Scorpio:Werewolf Sagittarius:Leprechaun Capricorn:Centaur Aquarius:Pixie Pisces: Mermaid 
probably your worst flaw
Aries: selfishTaurus: stubbornGemini: flakyCancer: whiny Leo: egotistical Virgo: judgmental Libra: lazyScorpio: manipulativeSagittarius: foolishCapricorn: opportunistic Aquarius: neuroticPisces: lost
Signs Recieveing Good News
Aries: Taurus: Gemini: Cancer: Leo: Virgo: Libra: Scorpio: Sagittarius: Capricorn: Aquarius: Pisces:
weather
Aries: typhoons Taurus: dry and hotGemini: sleet Cancer: snowLeo: sunnyVirgo: windyLibra: cloudy Scorpio: hailSagittarius: wildfire Capricorn: thunderstormAquarius: mistPisces: rainy
How the signs respond to “I love you”
Aries- I love you MORE Taurus- …really? Gemini- I love… cake. Cancer- for how long? Leo-  Well, why wouldn’t you? Virgo- Thank you Libra- I have to pee. Scorpio- Mhm Sagittarius- No, I love YOUUUUU Capricorn- I know. Aquarius- What even is love? Pisces- Huh?
The Signs receiving anon hate
Aries: Taurus: Gemini: Cancer: Leo: Virgo: Libra: Scorpio Sagittarius Capricorn Aquarius Pisces
The Signs Overwhelmed/Stressing Out
Aries: Taurus: Gemini: Cancer: Leo: Virgo: Libra: Scorpio: Sagittarius: Capricorn: Aquarius: Pisces:
image
the signs in nature:
Aries- flame                 Taurus- waterfall                 Gemini- static electricity      Cancer- tidal waves   Leo- electromagnetic spectrum Virgo- forestry                        Libra- the scent of rain                          Scorpio- the earth’s center      Sagittarius- fresh breezeCapric...
leo cancer aries libra Personality zodiac astrology horoscopes pisces taurus gemini virgo scorpio sagittarius capricorn aquarius horoscope Zodiac Signs zodiac sign shitt the signs say
The Signs When Grocery Shopping...
Aries: Taurus: Gemini: Cancer: Leo: Virgo: Libra: Scorpio: Sagittarius: Capricorn: Aquarius: Pisces
image
The Signs Doing Homework
Aries Taurus Gemini Cancer Leo Virgo Libra Scorpio Sagittarius Capricorn Aquarius Pisces
image
The Signs PMSing
Aries:  Taurus: Gemini: Cancer: Leo: Virgo: Libra: Scorpio: Sagittarius: Capricorn: Aquarius: Pisces:
image